۱۳۹۷ جمعه ۲۷ مهر  | 2018 October 19
کد مطلب: 3861   تاریخ انتشار : ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير ساعت 15:33 نسخه چاپی

تکریم ابراب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان لالی

لالی نیوز:منطقه آزاد مکانی است برای بیان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده مخاطبان در خصوص موضوعات مختلفی که در زمان های مختلف مطرح می شوند . در این بخش قصد داریم به شیوه ای نو پذیرای نظرات ، پیشنهادات وانتقادات مخاطبان سایت در خصوص مسائل مهم مطرح شده شهرستان لالی باشیم ؛ به این امید که با نگاهی ویژه هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولین ، این قسمت مکانی برای به اشتراک گذاری آرا و اندیشه های همه مردم و دوستداران عمران و آبادانی این شهر در عرصه های گوناگون باشد . نکته مهمی که ذکر آن ضروری به نظر می رسد این است از آن جایی که نظرات مخاطبان در این بخش به منظور سازنده بودن و تاثیراتی که در مسائل مختلف خواهند داشت می بایست در بردارنده انتقاد ، پیشنهاد ، ارائه راهکار ، بیان نقاط ضعف و قوت و امثال آن باشد تا مجوز انتشار در سایت را کسب کند ، از انعکاس و انتشار نظراتی که محتوای آن توهین ، انتقاد ، تهمت ، سخنان کذب و غیر اخلاقی و به طور کلی مسائل نامرتبط با موضوع باشند معذوریم .

به گزارش لالی نیوز طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است.

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند، به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود.

در شهرستان لالی هم تاکید مسئولانی از جمله امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان در بیشتر جلسات بر روی رعایت طرح تکریم ارباب رجوع بوده به نحوی که حرمت مردم نگه داشته شود اما آن چه در واقعیت ادارات و نهادها و سازمان های دولتی شهرستان لالی جاری است را باید از نگاه مردم و همان اربابان رجوع بررسی و نظرات آن ها را در این باره جویا شد .

در همین راستا منطقه آزاد این نوبت را در خصوص وضعیت برخورد با ارباب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان لالی اختصاص داده تا از این رهگذر شهروندان و مخاطبان محترم نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در چارچوب موازین اخلاقی و منطقی و به دور از توهین ، تخریب و حب و بغض درج کرده تا در سایت منتشر شود .

 




برچسب ها : ,


اقایون به جد وخلاصه بگم تو تمام ادارات لالی نحوه برخورد با ارباب رجوع اصلا خوب نیست مثل اینه که بهشون بدهکاری وکارت رو درست انجام نمیدن ودوست دارن هیچکس مزاحمشون نشه همونجا واسه خودشون بیکار بنشینند وبعد زود برن خونه
کنار شاه ۱۳۹۵/۴/۷
متاسفم برای کارمندی که به جای ادای وظیفه خودش اول ارباب رجوع رو بررسی و متناسب با شخصیتش باهاش برخورد میکنه و تبعیض قائل میشه . من خودم نمونه اش رو دیدم اگه ارتباط قوی نداشته باشی درست و حسابی کارت رو انجام نمیدن . اگه زبون نداشته باشی که اصلا جوابت رو نمیدن . اگه سواد کافی هم نداشته باشی که بعضا حق و حقوق هم که داری رو ضایع میکنن فقط جا داره بگه متاسفم برای برخی از ادارات واقعا هیچ نظم و قانونی در بعضی از جاها حاکم نیست
میلاد ۱۳۹۵/۴/۷
آدم هیچی نگو بنظرم سنگین تر هد چون حرف زیدن فایده نداره کی گوش بکنه
شهروند ۱۳۹۵/۴/۸
متاسفانه برخورد با ارباب رجوع در سطح. ادارات دولتی شهرستان لالی اصلا خوب و قابل قبول نیست . وقتی برای کاری به یکی از ادارات دولتی مراجعه میکنید حتی اگر تمامی مدارک لازم را همراه داشته باشید خیلی الکی در کار و امور شما اخلال ایجاد میکنند . و کسانی هم که باید پاسخ گو مردم باشند زمانی که مردم از آن ها سوالی داشته باشند و یا آن اداره کاری انجام یا اشتباه انجام داده باشد به بدترین نحو با ارباب و رجوع برخورد میشه
کامران ۱۳۹۵/۴/۹
سلام برا کار اداری فقط طرف بانک ملی نرید... کلا سیستم اداره ای ها این جوریه اول آشنا پیدا کنید بعد برید اداره
متاسفانه سطح برخورد ادارات با مردم بد می باشد
آستاره ۱۳۹۵/۴/۱۳
با سلام خدمت همشهریان عزیز. با توجه به مشکلاتی که در سطح لالی در مورد مشکلات اشتغال جوانان لالی وجود دارد اقدام به ایجاد کمپین اشتغال جوانان لالی در تلگرام نموده ایم . لطفا با عضویت در این گروه ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه کنید تا همه با هم و یکصدا فریاد مظلومیتمان را به گوش مسئولین مخصوصا نماینده محترم شهر برسانیم.لینک گروهhttps://telegram.me/joinchat/DZ7-Xgfx0pleAt3jey8vRQ
شهروند لالی ۱۳۹۵/۴/۱۵
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان. تنها ارگانی که احترام ارباب رجوع رو دارن و با دیده منت کارشون رو انجام میدن کارمندان دفترخانه ثبت اسناد واملاک می باشند که لازمه ازشون تقدیر شه.
لالی2 ۱۳۹۵/۴/۲۱
باسلام خدمت همشریان .جا دارد ازپرسنل صندوق کارافرینی امیدجهت خدمت خالصانه به مردم تقدیر وتشکر داریم.
اهواز ۱۳۹۵/۴/۲۶
با سلام جا داره از متصدی مشاور املاک شهرستان لالی تشکر کنم
نقش جهان ۱۳۹۵/۴/۲۸
تو رو خدا یکی به اداره تامین اجتماعی رسیدگی کنه . انگار خاک مرده توش پاشیدن .(یکی بهشون یادآوری کنه اداره ، پادگان نظامی نیست ) مثل تلفنهای قدیمی بود که با سکه کار میکردن، باید یک ساعت مودبانه باستی تا یک کلمه باهات حرف بزنن . برای کلمه بعدیشون باید دوباره چند دقیقه دست به سینه باستی تا یک کلمه ی دیگه جوابتو بدن . بخدا من تو خیابون جواب سلام این آدمهای تو خالی و خو شیفته رو هم نمیدم ، بابا شما جونتون به همین میزه که پشتش نشستین بسته است ، شما چه بخواید چه نخواید ، چه مغرورانه چه خاکی ، دارید ( نوکری ) مردم رو میکنید ، اگه توی محل کارتون مردم دهن به دهنتون نمیشن ، بخاطر اینه که تو کارشون سنگ اندازی و امروز فرداشون نکنید ، و الا خبری نیست . البته منظور من نه فقط (( بعضی )) از کارمندای تامین اجتماعی نیستند ، بلکه هر کارمندیه که فکر میکنه منتی سر مردم داره در قبال کاری که براشون انجام میده . کارمند و حقوق بگیر دولت از شهردار و فرماندار گرفته ..... تا کارمند جزء در محل کار 7 روز هفته ، سی روز ماه حاضر میشه که هر کسی مراجعه کرد کار خلق الله رو انجام بدین ، ن کمتر ، نه بیشتر ، اگه سختتونه بسم الله ، مثل مرد استعفا بدین .( البته در بین کارکنان انسانهای شریف و متشخص بسیاری هم هستند که نهایت احترام و تکریم ارباب رجوع را دارن ، که آنهم نشانگر شخصیت بزرگ منشانه ی خودشان است )
باران ۱۳۹۵/۴/۳۰
منم با نظر نقش جهان موافقم چند روز پیش برای کاری به تامبن اجتماعی رفته بودم مسئول امور اداری اقای ح طوری با من برخورد کرد که انگار ایشان علامه دهر هستند و ما از پشت کوه اومدیم پس کار را نیمه تمام گذاشتم و عطایش را به لقایش بخشیدم از رییس محترم اداره خواهش دارم که سری یه دوایر هم بزند و بر کار و اخلاق کارمندانش نظارت بیشتری داشته باشد
مجید ۱۳۹۵/۴/۳۱
منم با نظر نقش جهان موافق هستم ولی از ی نظر هم تعداد نیرو ها که داخل تامین اجتماعی کار میکنن خیلی کمه ی نفر کار چند نفر رو انجام میده و باعث میشه خیلی تاخیر تو کار ارباب رجوع بشه،،، ولی واقعا بعضی از کارمندها تامین اجتماعی واقعا درست با ارباب رجوع برخورد نمیکنن انگاری باید التماسشون کنی تا ی کلام جواب آدم رو بدن
شهروند ۱۳۹۵/۵/۲۲
ازکارمندبااخلاق ومودب ومردم دارتامین اجتماعی لالی آقای محسن رضاپور(رضایی)که مخلصانه وبی دریغ کار مردم راراه می اندازندکمال تشکررادارم.جاداره فرماندارمحترم ومدیرتامین اجتماعی حداقل ی تشویق نامه درپرونده وی درج نمایند.
صباحی ۱۳۹۵/۵/۲۲
واقعا بدون تعصب حرف میزنم تشکر فراوان از آقای رضاپور که خیلی خیلی دارن تو تامین اجتماعی زحمت میکشن من خودم بارها به اداره رفتم و با برخورد مناسب از این کارمند زحمت کش مواجه شدم... خدا قوت برادر
کارمند بانک ۱۳۹۵/۵/۲۵
گاهی اوقات از برخورد بد همکارانم با ارباب رجوع خجالت میکشم و دندونهام جفت میشه اما چه کنیم که مدیران ارشد کارمندان چاپلوس و تملق گو که مردم را بپیچونن و کار کمتری براشون بتراشن رو دوس دارن و کارمندی رو که کار مردم رو پیگیری کنه و به خاطر حق و حقوق مردم حق بانک رو ارجحیت نده بایکوت و حذف میکنن.
نقش جهان ۱۳۹۵/۵/۲۵
سپاس از کامنت (کارمند بانک )، حالم خوب شد پیامتو خوندم ، آدم نباید کورکورانه و با تعصب بیجا از همکاران خود حمایت کند ، ایشالا همیشه ، (خوب ) بمانید.
almas shahr ۱۳۹۵/۵/۲۸
سلام لطفا یکی به رییس و کارمندان بانک صادرات رسیدگی کنه. به قول یکی از دوستان انگار پادگان نظامیه. فقط با ارباب رجوع هایی که خودشون دوست دارن جواب میدن و کارشون رو انجام میدن. ما هم حتما باید یه کلاه بذاریم تا جوابمون رو بدن. از زحمات آقای علی جمالپور کار مند تامین اجتماعی و آقای قدرت رضایی میرقائد کارمند بانک کشاورزی که با احترام و ادب خاصی که دارن ارباب رجوع رو شرمنده میکنن تقدیر و تشکر خالصانه دارم. انشالله که همیشه موفق باشین و پایدار
حسینوند ۱۳۹۵/۵/۳۰
تشکر از کارمندهای بانک کشاورزی که واقعا احترام ارباب رجوع رو حفظ میکنن
نظر شما :
مدیریت سایت از درج نظرات کذب و یا با سلیقه های شخصی افراد معذور می باشد.
نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :