• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آخرین خبرها

فلسفه ی مرگ و مرگ اندیشی در اندیشه ی خیام نیشابوری عملکرد علیرضا ورناصری در دوره چهار ساله در مجلس شورای اسلامی برای شهرستان لالی مجلس به جای وضع قوانین غیر ضرور مشکلات جوانان را حل کند یا جلوی فساد را بگیرد استقبال مردم از خادمان حرم رضوی در لالی/دیدارهای مختلف با دانش آموزان بیماران و خانواده شهدا + عکس مناظر شهری زیبا و پست مدرن در کره‌ شمالی رعد و برق ، مزارع کشاورزی در لالی را به آتش کشید/کنترل آتش سوزی توسط مردم آثار زیبای هنری نقاشی البرز نوبخت گام بزرگ بیمه البرز و هلدینگ صبا انرژی برای توسعه مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا مراسم پاسداشت شهید راه سلامت دکتر عبدالحسین مرتضایی فر در لالی برگزار شد + عکس سیره ائمه و بزرگان تکریم بقاع متبرکه است/مطالبات واقعی زنان در جامعه مطرح نمی شود رقم های عجیب در بودجه‌ سالیانه/فربه کردن نهادهایی که نه خروجی کار آن ها مشخص است و نه عملکردشان تلف شدن ۳۰ راس گوسفند در پی بارش‌های سیل آسای اخیر در بخش حتی شهرستان لالی خانواده نوجوان مرگ مغزی در شهرستان لالی با اهدای اعضای حیاتی فرزند خود به ۳ نفر زندگی دوباره بخشیدند دشمنان ما وحشی تر از قبل شده اند زیرا تبلیغاتشان دیگر روی مردم ما اثرگذار نیست فصل کوچ است و دلم چای چاله می خواهد دشت شیمبار جلوه ای از بهشت در خوزستان فینالیست شدن نونهالان فولاد خوزستان با مربیگری فرشاد حاجی پور در مسابقات کشوری آغاز برداشت محصولات زراعی در لالی/ در بیش از ۱۷ هزار هکتار محصول زراعی برداشت خواهد شد + عکس بازاری وحشی‌تر از بازارمسکن نیست / دست‌های آلوده بانک‌ها در گرانی‌های نجومی مسکن شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن دو کشته در حادثه واژگونی مینی‌بوس در باغملک مرحله اول کنکور سراسری برگزار شد / رقابت ۸۳۵ داوطلب در اولین گام کنکور ۱۴۰۳ اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی شورای شهر در این سه سال برای مردم چه کرده است؟هیچ / جاده پاشنه زاگرس تنها در حد حرف مانده است واقعیت علمی دربارۀ «مثلث برمودا» چیست؟ قدیمی ترین سالن آمفی تئاتر کشور محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات قدیمی سینما شد بادام سامان،محصولی که شهرت جهانی دارد مواظب کدخداهای چینی باشیم به بهانه روز سعدی / مگسی کجا تواند … بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان بازدیدکردند/دزفول،شوشتر واندیکا پربازدید ترین شهرها در نوروز ۱۴۰۳ شدند پیام مهمی که ایران مخابره کرد! آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ شناورشدن واژ‌ه‌های زبان و رابطۀ آن با دموکراسی و استبداد پایان مسابقات فوتبال جام دهیاری های شهرستان لالی با قهرمانی تیم فوتبال تراز + عکس از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان امید لالی تقدیر شد اگر خطایی از اسرائیل سر بزند عملیات بعدی ما بزرگتر خواهد بود/به خط و زبان فارسی باید بیشتر توجه کنیم از پیشکسوتان کوهنوردی و فاتح قلل هیمالیا تجلیل شد / انتصاب رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان لالی + عکس نجات جان مادر باردار در منطقه عشایری کهناب لالی ایلراه منار ، گذرگاهی پر از خاطرات عشایر بختیاری نگرانی از صلح شکننده ۲ طایفه در خوزستان ؛ اختلافی که هنوز قربانی میگیرد بارندگی‌های اخیر جان دوباره ای به تالابهای خوزستان بخشید/آبگیری ۸۸ درصدی تالاب شیمبار «هوش مصنوعی» چیست و چطور کار می‌کند؟ وعده ایلان ماسک؛سکونت انسان روی مریخ چرا قطب جنوب یک بیابان خطرناک است؟ حمایت مردم شهرستان لالی از عملیات نظامی سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل + عکس غواص و غریق نجات مسجدسلیمانی درگذشت امدادرسانی و اسکان اضطراری ۱۸ خانواده گرفتار در طوفان در مناطق عشایری لالی تیراندازی در مراسمات نه تنها سودی ندارد بلکه بی احترامی به جامعه است/تا زمانی از یک نماینده حمایت می کنیم که برای مردم کار کند گرامیداشت روز هنر اسلامی در شهرستان لالی برگزار شد

استراتژی متناسب با شرایط بازار ابزار، نقشه راه پیشرفت رونیکس

  • 08 آبان 1402 - 12:47
استراتژی متناسب با شرایط بازار ابزار، نقشه راه پیشرفت رونیکس
در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ابزار اهواز، گپ و گفتی داشتیم با جناب آقای محسن رامخو، قائم مقام شرکت رونیکس پیرامون نمایشگاه و برنامه‌های آتی این برند.

گفتگو با محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس به بهانه اختتامیه نمایشگاه ابزارآلات اهواز

رونیکس برند پیشرو در بازار ابزار ایران، طی مدت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز، حضور قدرتمندی را در سالن خلیج فارس نشان داده است. از ابتدای برگزاری این رویداد یعنی سوم آبان تا ششم آبان و اختتامیه نمایشگاه، رونیکس با نمایش کیفیت، قدرت و تنوع محصولات خود میزبان بزرگان و فعالان صنعت ابزار، صاحبان مشاغل مختلف، مردم مهمان‌نواز خوزستان و بازدیدکنندگان محترم از اقصی نقاط ایران است.

در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ابزار اهواز، گپ و گفتی داشتیم با جناب آقای محسن رامخو، قائم مقام شرکت رونیکس پیرامون نمایشگاه و برنامه‌های آتی این برند.

محسن رامخو برگزاری نمایشگاه ابزارآلات اهواز را چنین توصیف کرد:

«استقبال گسترده صنایع بزرگ و کوچک استان خوزستان و نیز فعالان صنعت ابزار از برگزاری این نمایشگاه، برای من و همکارانم تحسین‌برانگیز است. برگزاری چنین رویدادهایی موجب ارتباط هرچه بیشتر دست‌اندکاران صنایع مختلف با همدیگر می‌شود و نهایتا به رشد و پیشرفت صنعت کمک می‌کند. علاوه‌براین، هر برندی اعتبارش را از مشتریانش کسب می‌کند.

در سالن خلیج فارس، این افتخار را داشتیم تا بتوانیم از نزدیک با مشتریان و علاقمندان دنیای ابزار دیدار و گفتگو داشته باشیم. ما همیشه از چنین فرصت‌هایی با آغوش باز استقبال می‌کنیم؛ چراکه نمایشگاه، فرصتی طلایی است که مشتریان و مخاطبانمان را در یک نقطه ملاقات کنیم تا بیشتر بتوانیم خواسته‌ها، انتظارات و نیازهای آن‌ها را در رابطه با صنعت ابزار از نزدیک لمس کنیم. تعهد به مشتریان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که همیشه به آن توجه ویژه‌ای داریم. در همین راستا، غرفه‌ای مجزا برای خدمات پس از فروش رونیکس در سالن خلیج فارس در نظر گرفتیم تا بتوانیم از نزدیک با مشتریان، نمایندگان، تعمیرکاران، مخاطبان صنعت ابزار و عموم بازدیدکنندگان عزیز در ارتباط باشیم.»

رامخو در مورد حضور فعالان صنعت ابزار و استقبال از سالن رونیکس در نمایشگاه ابزارآلات صنعت اهواز اظهار داشت:

«در طول مدت حضور در این نمایشگاه، استقبال از غرفه‌های رونیکس در سالن خلیج فارس واقعا بی‌سابقه بود. از تمام بازدیدکنندگان محترم و بزرگان، پیشکسوتان و فعالان صنعت ابزار، همچنین صنایع مختلف استان خوزستان مانند فولاد، نفت و گاز، پتروشیمی و … متشکریم.

تلاش ما بر این است که با حضور در رویدادهای صنعتی بتوانیم با توجه به بازخوردهای دریافتی و کشف نیاز مشتریانمان، ابزارآلات باکیفیت را برای مخاطبان صنایع و مشاغل مختلف تولید کنیم تا چرخ صنعت کشور بهتر بچرخد. دیدار با فعالان صنایع بزرگ و کوچک خوزستان و نیز استادکاران و تعمیرکاران شریف این استان، بهترین فرصت برای ما است تا نهایتا به هدف اصلی خود که رضایت مشتریان است، دست پیدا کنیم.»

محسن رامخو در مورد عوامل و مولفه‌های کلیدی که نقش اصلی را در رشد و پیشرفت برند رونیکس ایفا می‌کنند، عنوان کرد:

«هر برندی در مسیر رشد و پیشرفت خود با چالش‌ها و فرصت‌های متعددی روبه‌رو می‌شود. در مورد برند رونیکس، ما همیشه تلاش کردیم که هوشمندانه با تمام چالش‌ها و فرصت‌ها برخورد کنیم و همیشه بر دو عامل مهم تمرکز داشته و داریم که من مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنم:

کیفیت و تنوع محصولات: یکی از عوامل مهم در جهش رونیکس به‌عنوان یک برند مطرح و پیشرو در صنعت ابزار ایران، کیفیت بالا و رعایت استانداردهای فنی معتبر در تولید محصولات است. در کنار کیفیت، توجه به طیف گسترده مشتریان و تلاش برای تامین نیازهای آن‌ها نیز حائز اهمیت است. رونیکس، از سال‌ها پیش به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و تنوع بالا توجه ویژه‌ای دارد تا بتواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند. سرمایه‌گذاری ویژه در بخش تحقیق و توسعه برای محصولات جدید و نوآوری‌های فنی در راستای تامین نیاز مصرف‌کنندگان و تعهد به مشتریان نیز یکی دیگر از عوامل مهم در پیشرفت رونیکس است.

تعهد به مشتریان: ارتباط مستمر با مشتریان از طریق ارائه خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد و پشتیبانی مؤثر هم به نوعی عامل تمایز رونیکس با سایر برندها است. تعداد سفارشات نامحدود برای نمایندگان، ارسال سریع و به‌موقع قطعات، سهولت دسترسی به قطعات در سراسر ایران، سرویس و تحویل سریع ابزار به مشتریان، واحد صدای مشتریان به‌عنوان گوش شنوای خدمات پس از فروش و … تنها نمونه‌هایی از خدمات پس از فروش متمایز رونیکس در راستای تعهد به مشتریان هستند.

نیروی انسانی متخصص و متعهد و رفتار سازمانی منحصربه‌فرد: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل، بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص و متعهد و رفتار سازمانی منحصربه‌فرد است. استخدام منابع انسانی متعهد و متخصص در کنار رفتار سازمانی متمایز با کلیه کارکنان در هر سمت و عنوان شغلی، ماهیت تمام فعالیت‌های روزمره خانواده رونیکس را تشکیل می‌دهد. رفتار سازمانی منحصربه‌فرد، در راستای ایجاد و حفظ احترام به مشتریان و همکاران صنف بازار ابزار ایران بوده و از ارکان مهم و وجه تمایز شرکت رونیکس است.

در نهایت، می‌توان گفت که مزیت رقابتی برندی مانند رونیکس، از ترکیب تمام این عوامل کلیدی رقم می‌خورد و هرکدام از این مولفه‌ها نقش مهمی در رشد و پیشرفت رونیکس دارند.»

قائم مقام برند رونیکس در مورد استراتژی بازاریابی این شرکت بیشتر توضیح داد:

«هر برندی در مسیر پیشرفت خود و در مواجه با چالش‌های پیشِ رو، باید با تبیین و تعیین استراتژی متناسب با شرایط خود و بازار، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. تبدیل تهدید به فرصت و انتخاب استراتژی مناسب، به قدری در طی این مسیر مهم است که به‌نوعی به نقشه راه پیشرفت برند تبدیل می‌شود. در رونیکس، استراتژی‌های متناسب با شرایط بازار همراه با ارائه خدمات حمایتی قبل، حین و بعد از فروش، در عبور از چالش‌های پیش روی برند، نقشی اساسی دارد.»

محسن رامخو در مورد جایگاه رونیکس در پنج سال آتی گفت:

«چشم‌انداز ما در رونیکس قطعا تمرکز حداکثری بر بازار ابزار ایران و متحول‌کردن صنعت ابزار در کشور است. این دیدگاه و اهداف مرتبط با آن از سال‌های گذشته تعیین و تبیین شده‌اند و در حال اجرا هستند. تولید ملی ابزارآلات متنوع و باکیفیت، اشتغال‌زایی، تامین نیاز صنعتگران عزیز کشورمان، همچنین خدمات‌رسانی به سراسر ایران، در راس امور، همیشه مورد توجه ما بوده و هست؛ در عین حال، قطعا با درنظرگرفتن برنامه‌های توسعه‌ای و شاخص‌های کیفی تعریف‌شده در رونیکس در طی سال‌های آتی، تبدیل‌شدن به یکی از پنج برند برتر ابزارآلات دنیا، چشم‌انداز ما خواهد بود.»

برچسب ها

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰