• امروز : پنج شنبه - ۱۵ آذر - ۱۴۰۳

آخرین خبرها

بازدید استاندار از مناطق زلزله‌ زده در مسجدسلیمان و هفتکل/احتمال حضور رئیس جمهور در منطقه ۱۵ مصدوم پس از ۱۲ زمین لرزه در خوزستان / اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله زده/تخریب ۳۳ خانه در گلگیر مسجدسلیمان یکی از فرمانداران سابق مسجدسلیمان بازداشت شد ۷۱۵ نفر در تصادفات رانندگی امسال در خوزستان جان‌ باختند استمرار بازدید های سرزده سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لالی از ادارات دولتی ویزیت رایگان سالمندان و معلولین در اداره ی بهزیستی شهرستان لالی + تصاویر مدیرکل امور عشایر خوزستان از پروژه های عمرانی حوزه عشایر در لالی بازدید کرد اعضای باند حفاری اشیای عتیقه در لالی دستگیر شدند/تشکیل پرونده قضایی برای متهمان حضور مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در لالی / از پیگیری مشکلات تا بازدید از روستاها مسئولیت جدید فرماندار سابق لالی/گودرز ترکی زاده فرماندار شهرستان ایذه شد با برنامه ریزی و شناخت کافی در لالی هستم/با استفاده از ظرفیت نخبگان، بزرگان وجوانان در حوزه های مختلف برنامه های زیادی تهیه شده است رونمایی از کتاب نمایشنامه آفتاب تیز پشت زاگرس علی رغم تلاش ها کمبودات زیادی در شهر داریم/آتش بس یک پیروزی برای مقاومت بود بیست و ششمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان لالی به اجرا درآمد بازسازی ذره نور برای اولین بار توسط دانشمندان یک فوتی و سه مصدوم در حادثه واژگونی پراید در جاده لالی به مسجدسلیمان خسارت های باران و تگرگ به جاده ها و زیرساخت ها در لالی / تلف شدن بیش از ۵۰ راس دام و تخریب بیش از ۲۰ چادر عشایری + عکس بازدید فرماندار از مناطق مختلف شهر / از دیدار با خانواده شهید تا بررسی منطقه گوراب و کانال نقش جهان + تصاویر توزیع بسته های نوشت‌افزار بین دانش آموزان مناطق عشایری شهرستان لالی برگزاری کارگاه توان افزایی زیست محیطی مدیران مقطع ابتدایی در شهرستان لالی نمایشگاه عکس جادو نور در شهرستان لالی برپا شد + تصاویر شهر زیبای حائل عربستان رکورددار جذب گردشگر شد مراسم تودیع ومعارفه فرماندارشهرستان لالی برگزار شد/اشکان مرادی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی در لالی معرفی شد + تصاویر دوره آموزشی آشنایی وحفظ محیط زیست با همکاری انجمن همیاران محیط زیست درسطح مدارس شهرستان لالی برگزار شد تعیین فرمانداران جدید شهرستان های لالی و اندیکا از سوی استاندار خوزستان واقعیت امروز برای اسرائیل منزوی شدن در جهان است / نان وثروت آمریکا در ریختن خون ملت هاست چرا پلوتون دیگر یک سیاره نیست؟ شناسایی سیاه‌چاله مرموز در خوزستان/چه موجودات عجیبی در این حفره زیست می‌کنند؟ هشدار دادستان خوزستان به شهرداری‌ها و شرکت آبفا یک کشته و ۶ مصدوم در سانحه رانندگی جاده ایذه – پیان اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع آوری قلیان از سطح شهرستان لالی در آیین اختتامیه روز ملی قهرمان از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی تقدیر شد توسعه فضا‌های آموزشی درمناطق محروم مسجدسلیمان و لالی توسط بنیاد آموزشی قلمچی رونمایی از رویداد نو آوین برای نخستین بار در شهرستان لالی تیم مینی فوتبال بانوان ((ططر آباد لالی)) مقام چهارم مسابقات کشوری را کسب کرد مدیر جدید آموزش و پرورش عشایر لالی منصوب شد/اکبر کریمی جانشین عباس نجفی شد شهردارجدید لالی معارفه شد/همایون دینارانی آخرین شانس شورای شهربرای بهبوداوضاع در شهرداری + عکس زیباترین جنگل‌های دنیا موتور سوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نمیکنند، بیشتر از موتورسواران دارای کلاه، متحمل آسیب می شوند ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان لالی اعلام شد قلعه تاریخی رودخان در قلب جنگل های گیلان پاییز رنگارنگ در سامان چهار محال بختیاری نیما یوشیج؛ شاعری که برای آینده شعر ایران پدری کرد شهرستان لالی مورد بی توجهی برخی مدیران استانی از جمله آبفای خوزستان است سواران قطار بی‌دود مدیرانی که خوزستان را از پنجره هواپیما می‌بینند!/۹۸ درصد مدیران پتروشیمی پروازی هستند اعزام ۲۰۰ دانش آموز مدارس دخترانه شهرستان لالی به اردوی راهیان نور + عکس ۱۵ فرودگاه‌ شگفت‌انگیز جهان در هنگام فرود تقدیر از تلاش های شبانه روزی پرستاران شهرستان لالی در روز پرستار + تصاویر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم برگزار شد+تصاویر

استراتژی متناسب با شرایط بازار ابزار، نقشه راه پیشرفت رونیکس

  • 08 آبان 1402 - 12:47
استراتژی متناسب با شرایط بازار ابزار، نقشه راه پیشرفت رونیکس
در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ابزار اهواز، گپ و گفتی داشتیم با جناب آقای محسن رامخو، قائم مقام شرکت رونیکس پیرامون نمایشگاه و برنامه‌های آتی این برند.

گفتگو با محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس به بهانه اختتامیه نمایشگاه ابزارآلات اهواز

رونیکس برند پیشرو در بازار ابزار ایران، طی مدت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ابزارآلات صنعت اهواز، حضور قدرتمندی را در سالن خلیج فارس نشان داده است. از ابتدای برگزاری این رویداد یعنی سوم آبان تا ششم آبان و اختتامیه نمایشگاه، رونیکس با نمایش کیفیت، قدرت و تنوع محصولات خود میزبان بزرگان و فعالان صنعت ابزار، صاحبان مشاغل مختلف، مردم مهمان‌نواز خوزستان و بازدیدکنندگان محترم از اقصی نقاط ایران است.

در حاشیه اختتامیه نمایشگاه ابزار اهواز، گپ و گفتی داشتیم با جناب آقای محسن رامخو، قائم مقام شرکت رونیکس پیرامون نمایشگاه و برنامه‌های آتی این برند.

محسن رامخو برگزاری نمایشگاه ابزارآلات اهواز را چنین توصیف کرد:

«استقبال گسترده صنایع بزرگ و کوچک استان خوزستان و نیز فعالان صنعت ابزار از برگزاری این نمایشگاه، برای من و همکارانم تحسین‌برانگیز است. برگزاری چنین رویدادهایی موجب ارتباط هرچه بیشتر دست‌اندکاران صنایع مختلف با همدیگر می‌شود و نهایتا به رشد و پیشرفت صنعت کمک می‌کند. علاوه‌براین، هر برندی اعتبارش را از مشتریانش کسب می‌کند.

در سالن خلیج فارس، این افتخار را داشتیم تا بتوانیم از نزدیک با مشتریان و علاقمندان دنیای ابزار دیدار و گفتگو داشته باشیم. ما همیشه از چنین فرصت‌هایی با آغوش باز استقبال می‌کنیم؛ چراکه نمایشگاه، فرصتی طلایی است که مشتریان و مخاطبانمان را در یک نقطه ملاقات کنیم تا بیشتر بتوانیم خواسته‌ها، انتظارات و نیازهای آن‌ها را در رابطه با صنعت ابزار از نزدیک لمس کنیم. تعهد به مشتریان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که همیشه به آن توجه ویژه‌ای داریم. در همین راستا، غرفه‌ای مجزا برای خدمات پس از فروش رونیکس در سالن خلیج فارس در نظر گرفتیم تا بتوانیم از نزدیک با مشتریان، نمایندگان، تعمیرکاران، مخاطبان صنعت ابزار و عموم بازدیدکنندگان عزیز در ارتباط باشیم.»

رامخو در مورد حضور فعالان صنعت ابزار و استقبال از سالن رونیکس در نمایشگاه ابزارآلات صنعت اهواز اظهار داشت:

«در طول مدت حضور در این نمایشگاه، استقبال از غرفه‌های رونیکس در سالن خلیج فارس واقعا بی‌سابقه بود. از تمام بازدیدکنندگان محترم و بزرگان، پیشکسوتان و فعالان صنعت ابزار، همچنین صنایع مختلف استان خوزستان مانند فولاد، نفت و گاز، پتروشیمی و … متشکریم.

تلاش ما بر این است که با حضور در رویدادهای صنعتی بتوانیم با توجه به بازخوردهای دریافتی و کشف نیاز مشتریانمان، ابزارآلات باکیفیت را برای مخاطبان صنایع و مشاغل مختلف تولید کنیم تا چرخ صنعت کشور بهتر بچرخد. دیدار با فعالان صنایع بزرگ و کوچک خوزستان و نیز استادکاران و تعمیرکاران شریف این استان، بهترین فرصت برای ما است تا نهایتا به هدف اصلی خود که رضایت مشتریان است، دست پیدا کنیم.»

محسن رامخو در مورد عوامل و مولفه‌های کلیدی که نقش اصلی را در رشد و پیشرفت برند رونیکس ایفا می‌کنند، عنوان کرد:

«هر برندی در مسیر رشد و پیشرفت خود با چالش‌ها و فرصت‌های متعددی روبه‌رو می‌شود. در مورد برند رونیکس، ما همیشه تلاش کردیم که هوشمندانه با تمام چالش‌ها و فرصت‌ها برخورد کنیم و همیشه بر دو عامل مهم تمرکز داشته و داریم که من مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنم:

کیفیت و تنوع محصولات: یکی از عوامل مهم در جهش رونیکس به‌عنوان یک برند مطرح و پیشرو در صنعت ابزار ایران، کیفیت بالا و رعایت استانداردهای فنی معتبر در تولید محصولات است. در کنار کیفیت، توجه به طیف گسترده مشتریان و تلاش برای تامین نیازهای آن‌ها نیز حائز اهمیت است. رونیکس، از سال‌ها پیش به تولید و عرضه محصولات با کیفیت و تنوع بالا توجه ویژه‌ای دارد تا بتواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند. سرمایه‌گذاری ویژه در بخش تحقیق و توسعه برای محصولات جدید و نوآوری‌های فنی در راستای تامین نیاز مصرف‌کنندگان و تعهد به مشتریان نیز یکی دیگر از عوامل مهم در پیشرفت رونیکس است.

تعهد به مشتریان: ارتباط مستمر با مشتریان از طریق ارائه خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد و پشتیبانی مؤثر هم به نوعی عامل تمایز رونیکس با سایر برندها است. تعداد سفارشات نامحدود برای نمایندگان، ارسال سریع و به‌موقع قطعات، سهولت دسترسی به قطعات در سراسر ایران، سرویس و تحویل سریع ابزار به مشتریان، واحد صدای مشتریان به‌عنوان گوش شنوای خدمات پس از فروش و … تنها نمونه‌هایی از خدمات پس از فروش متمایز رونیکس در راستای تعهد به مشتریان هستند.

نیروی انسانی متخصص و متعهد و رفتار سازمانی منحصربه‌فرد: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل، بهره‌گیری از نیروهای انسانی متخصص و متعهد و رفتار سازمانی منحصربه‌فرد است. استخدام منابع انسانی متعهد و متخصص در کنار رفتار سازمانی متمایز با کلیه کارکنان در هر سمت و عنوان شغلی، ماهیت تمام فعالیت‌های روزمره خانواده رونیکس را تشکیل می‌دهد. رفتار سازمانی منحصربه‌فرد، در راستای ایجاد و حفظ احترام به مشتریان و همکاران صنف بازار ابزار ایران بوده و از ارکان مهم و وجه تمایز شرکت رونیکس است.

در نهایت، می‌توان گفت که مزیت رقابتی برندی مانند رونیکس، از ترکیب تمام این عوامل کلیدی رقم می‌خورد و هرکدام از این مولفه‌ها نقش مهمی در رشد و پیشرفت رونیکس دارند.»

قائم مقام برند رونیکس در مورد استراتژی بازاریابی این شرکت بیشتر توضیح داد:

«هر برندی در مسیر پیشرفت خود و در مواجه با چالش‌های پیشِ رو، باید با تبیین و تعیین استراتژی متناسب با شرایط خود و بازار، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. تبدیل تهدید به فرصت و انتخاب استراتژی مناسب، به قدری در طی این مسیر مهم است که به‌نوعی به نقشه راه پیشرفت برند تبدیل می‌شود. در رونیکس، استراتژی‌های متناسب با شرایط بازار همراه با ارائه خدمات حمایتی قبل، حین و بعد از فروش، در عبور از چالش‌های پیش روی برند، نقشی اساسی دارد.»

محسن رامخو در مورد جایگاه رونیکس در پنج سال آتی گفت:

«چشم‌انداز ما در رونیکس قطعا تمرکز حداکثری بر بازار ابزار ایران و متحول‌کردن صنعت ابزار در کشور است. این دیدگاه و اهداف مرتبط با آن از سال‌های گذشته تعیین و تبیین شده‌اند و در حال اجرا هستند. تولید ملی ابزارآلات متنوع و باکیفیت، اشتغال‌زایی، تامین نیاز صنعتگران عزیز کشورمان، همچنین خدمات‌رسانی به سراسر ایران، در راس امور، همیشه مورد توجه ما بوده و هست؛ در عین حال، قطعا با درنظرگرفتن برنامه‌های توسعه‌ای و شاخص‌های کیفی تعریف‌شده در رونیکس در طی سال‌های آتی، تبدیل‌شدن به یکی از پنج برند برتر ابزارآلات دنیا، چشم‌انداز ما خواهد بود.»

برچسب ها

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰