• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آخرین خبرها

فصل کوچ است و دلم چای چاله می خواهد دشت شیمبار جلوه ای از بهشت در خوزستان فینالیست شدن نونهالان فولاد خوزستان با مربیگری فرشاد حاجی پور در مسابقات کشوری آغاز برداشت محصولات زراعی در لالی/ در بیش از ۱۷ هزار هکتار محصول زراعی برداشت خواهد شد + عکس بازاری وحشی‌تر از بازارمسکن نیست / دست‌های آلوده بانک‌ها در گرانی‌های نجومی مسکن شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن دو کشته در حادثه واژگونی مینی‌بوس در باغملک مرحله اول کنکور سراسری برگزار شد / رقابت ۸۳۵ داوطلب در اولین گام کنکور ۱۴۰۳ اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی شورای شهر در این سه سال برای مردم چه کرده است؟هیچ / جاده پاشنه زاگرس تنها در حد حرف مانده است واقعیت علمی دربارۀ «مثلث برمودا» چیست؟ قدیمی ترین سالن آمفی تئاتر کشور محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات قدیمی سینما شد بادام سامان،محصولی که شهرت جهانی دارد مواظب کدخداهای چینی باشیم به بهانه روز سعدی / مگسی کجا تواند … بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان بازدیدکردند/دزفول،شوشتر واندیکا پربازدید ترین شهرها در نوروز ۱۴۰۳ شدند پیام مهمی که ایران مخابره کرد! آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ شناورشدن واژ‌ه‌های زبان و رابطۀ آن با دموکراسی و استبداد پایان مسابقات فوتبال جام دهیاری های شهرستان لالی با قهرمانی تیم فوتبال تراز + عکس از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان امید لالی تقدیر شد اگر خطایی از اسرائیل سر بزند عملیات بعدی ما بزرگتر خواهد بود/به خط و زبان فارسی باید بیشتر توجه کنیم از پیشکسوتان کوهنوردی و فاتح قلل هیمالیا تجلیل شد / انتصاب رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهرستان لالی + عکس نجات جان مادر باردار در منطقه عشایری کهناب لالی ایلراه منار ، گذرگاهی پر از خاطرات عشایر بختیاری نگرانی از صلح شکننده ۲ طایفه در خوزستان ؛ اختلافی که هنوز قربانی میگیرد بارندگی‌های اخیر جان دوباره ای به تالابهای خوزستان بخشید/آبگیری ۸۸ درصدی تالاب شیمبار «هوش مصنوعی» چیست و چطور کار می‌کند؟ وعده ایلان ماسک؛سکونت انسان روی مریخ چرا قطب جنوب یک بیابان خطرناک است؟ حمایت مردم شهرستان لالی از عملیات نظامی سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل + عکس غواص و غریق نجات مسجدسلیمانی درگذشت امدادرسانی و اسکان اضطراری ۱۸ خانواده گرفتار در طوفان در مناطق عشایری لالی تیراندازی در مراسمات نه تنها سودی ندارد بلکه بی احترامی به جامعه است/تا زمانی از یک نماینده حمایت می کنیم که برای مردم کار کند گرامیداشت روز هنر اسلامی در شهرستان لالی برگزار شد نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در شهرستان لالی اقامه شد + عکس محفل انس با قرآن دانش آموزان مسجدسلیمانی در مصلی نماز جمعه بیش از ۱۹ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری در خوزستان ثبت شد یارمحمداسدپور،شاعرشهری که دوستش دارم بازهم قتل طایفه‌ای در رامهرمز / صلحی که پایدار نبود! برگزاری راهپیمایی روز قدس درلالی/حمایت ازمردم مظلوم غزه در برابرجنایت های رژیم کودک کش اسرائیل + تصاویر حمله افراد ناشناس موجب جراحت کارشناس اورژانس و خسارت به آمبولانس در لالی شد دولت با تروریست های اقتصادی داخلی که باعث گران سازی شده اند برخورد کند/دستگاه ها به وظایف خود بهتر عمل کنند روستای تاریخی و زیبای بنه وار در مرز لالی و اندیکا قصه‌ گویِ شیرین‌ سخن عبدالحسین زرّین‌کوب ، مورّخ اندیشه‌ و ادب فروغ فرخزادشاعربی‌قراری‌های انسان امروز اقدام جالب اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی با اجرای طرح خوزستان پاکیزه توزیع کالاهای اساسی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز در شهرستان لالی

رونیکس؛ یک تیم، یک هدف

  • 27 مهر 1402 - 12:20
رونیکس؛ یک تیم، یک هدف
رونیکس یک برند ایرانی معتبر در بازار ابزار است. اتکا به نیروی انسانی خبره و توجه به کار تیمی، سرلوحه و نقشه راه رونیکس در مسیر موفقیت است.

آنچه که به عنوان رفتار سازمانی متمایز در ارکان این برند تعریف شده، تلاش یک مجموعه منسجم برای ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مصرف‌کنندگان است. تجلی این همکاری تیمی را می‌توان به عنوان نمونه در حضور رونیکس در نمایشگاه‌های تخصصی ابزار دانست.

رونیکس از ابتدای امسال در دو نمایشگاه «تخصصی ابزارآلات تبریز» و نمایشگاه «بین‌المللی صنعت ساختمان تهران» حضوری فعال داشته است. همچنین این برند قرار است از سوم تا ششم آبان ماه میزبان علاقه‌مندان صنعت ابزار، صنعتگران، بزرگان بازار و… در نمایشگاه «تخصصی ابزار اهواز» باشد.

همه پای کار!

برای حضور درخشان و چشمگیر در رویدادی مانند نمایشگاه تخصصی ابزار اهواز، تمام تیم‌های رونیکس پای کار می‌آیند. افراد و تیم‌های مختلف در مجموعه رونیکس مانند زنجیر به هم متصل هستند و کار تیمی شاه‌کلید موفقیت رونیکس است.

  • تیم ارتباطات و برند

حضور موفق در یک نمایشگاه را باید به چند مرحله تقسیم کرد. پیش، حین و پس از برگزاری نمایشگاه. تیم ارتباطات و برند رونیکس از هفته‌ها قبل از آغاز نمایشگاه کار خود را آغاز می‌کند. انتخاب پیمانکار سازنده غرفه، طراحی غرفه و نحوه چینش ابزار، جانمایی تیم‌های مختلف، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی از روند برگزاری (شامل تبلیغات محیطی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و …) و برنامه‌ریزی برای رویدادهای درون نمایشگاه تنها بخشی از فعالیت‌های تیم ارتباطات و برند است.

  • تیم سیستم‌ها و روش‌ها

کار تیم سیستم‌ها و روش‌ها نیز قبل از نمایشگاه آغاز شده و در نمایشگاه دوچندان می‌شود. هماهنگی بین تمام تیم‌ها  و افراد حاضر در رویداد، پیشبرد و برنامه‌ریزی برای اجرای کار و… جز وظایف تیم سیستم‌ها و روش‌ها است.

  • تیم فروش

تیم فروش نقشی اساسی در موفقیت حضور برند در رویدادهای مختلف دارد. این تیم باید ۲۵۰۰ ابزار مختلف رونیکس را به بازدیدکنندگان بشناساند و در یک کلام قدرت، تنوع و کیفیت ابزارآلات رونیکس را به نمایش بگذارد.

  • تیم خدمات پس از فروش و قطعات

رونیکس دارای بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار کشور با بیش از ۳۴۰۰۰ نوع قطعه است. این بانک قطعات پشتوانه رونیکس برای ارائه خدمات پس از فروش منحصر به فرد به مشتریان است. تیم خدمات پس از فروش و قطعات رونیکس برای ارائه آخرین خدمات این برند به مصرف‌کنندگان در نمایشگاه‌های مختلف حضوری فعال دارد.

  • تیم مدیریت

از محمدرضا رامخو بنیان‌گذار و مدیرعامل برند رونیکس تا تمام مدیران ارشد این کمپانی در غرفه رونیکس میزبان بازدیدکنندگان هستند. محمدرضا رامخو اصلی‌ترین چالش و دغدغه خود را برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان و همچنین صاحبین صنایع می‌داند؛ به همین دلیل در تمام نمایشگاه‌های رونیکس حضوری فعال دارد.

همه برای یکی

از ابزار باکیفیت و قدرتمند تا خدمات پس از فروش منحصر به فرد. از تنوع بی‌نظیر محصولات تا بزرگ‌ترین بانک قطعات ابزار ایران. از رفتار سازمانی متمایز تا ارتباط مستمر با بزرگان بازار ابزار و … همه و همه در راستای افزایش کیفیت خدمات برند رونیکس است.

هدفی که تمام تیم‌های فعال در برند آن را دنبال می‌کنند. حضور در نمایشگاه ابزار اهواز، فرصت دیگری است تا رونیکس به عنوان یک مجموعه ایرانی بتواند با صاحبین صنایع، فعالان صنعتی، بزرگان و علاقه‌مندان بازار ابزار و … دیدار و گفت‌وگو کند.

برچسب ها

نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰