مراسم نمادین اهدای اسناد مالکیت تعدادی از منازل مسکونی شهروندان لالی، امروز (۷ تیرماه ۱۴۰۵) با حضور مسئولان استانی، منطقهای و رضا جباری، نماینده مجلس شورای اسلامی، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
این مراسم پس از رفع و حل مشکل حقوقی و مالکیتی واحدهای مسکونی تعدادی از شهروندان لالی ترتیب داده شد.
در این آیین که با استقبال اهالی همراه بود، مسئولان حاضر بر تداوم پیگیریهای قانونی برای صدور اسناد رسمی برای سایر متقاضیان تاکید کرده و حل این معضل دیرینه را گامی مؤثر در جهت آرامش خاطر ساکنان و توسعه شهری دانستند.












