تکریم ابراب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان لالی

لالی نیوز:منطقه آزاد مکانی است برای بیان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده مخاطبان در خصوص موضوعات مختلفی که در زمان های مختلف مطرح می شوند . در این بخش قصد داریم به شیوه ای نو پذیرای نظرات ، پیشنهادات وانتقادات مخاطبان سایت در خصوص مسائل مهم مطرح شده شهرستان لالی باشیم ؛ به این امید که با نگاهی ویژه هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولین ، این قسمت مکانی برای به اشتراک گذاری آرا و اندیشه های همه مردم و دوستداران عمران و آبادانی این شهر در عرصه های گوناگون باشد . نکته مهمی که ذکر آن ضروری به نظر می رسد این است از آن جایی که نظرات مخاطبان در این بخش به منظور سازنده بودن و تاثیراتی که در مسائل مختلف خواهند داشت می بایست در بردارنده انتقاد ، پیشنهاد ، ارائه راهکار ، بیان نقاط ضعف و قوت و امثال آن باشد تا مجوز انتشار در سایت را کسب کند ، از انعکاس و انتشار نظراتی که محتوای آن توهین ، انتقاد ، تهمت ، سخنان کذب و غیر اخلاقی و به طور کلی مسائل نامرتبط با موضوع باشند معذوریم .

به گزارش لالی نیوز طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است.

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند، به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود.

در شهرستان لالی هم تاکید مسئولانی از جمله امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان در بیشتر جلسات بر روی رعایت طرح تکریم ارباب رجوع بوده به نحوی که حرمت مردم نگه داشته شود اما آن چه در واقعیت ادارات و نهادها و سازمان های دولتی شهرستان لالی جاری است را باید از نگاه مردم و همان اربابان رجوع بررسی و نظرات آن ها را در این باره جویا شد .

در همین راستا منطقه آزاد این نوبت را در خصوص وضعیت برخورد با ارباب رجوع در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان لالی اختصاص داده تا از این رهگذر شهروندان و مخاطبان محترم نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در چارچوب موازین اخلاقی و منطقی و به دور از توهین ، تخریب و حب و بغض درج کرده تا در سایت منتشر شود .

 


منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير
کدخبر:3861منبع:تاریخ انتشار:۱۳۹۵ هفتم تيرلینک خبر: http://www.lalinews.ir/Pages/News-3861.aspx
(طراحی و تولید ، الفبای ایده برتر)