۱۳۹۷ سه شنبه ۳۰ مرداد  | 2018 August 21
کد مطلب: 2504   تاریخ انتشار : ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد ساعت 02:04 نسخه چاپی

اگر در شهرستان لالی مسئول بودید چه می کردید؟

لالی نیوز:منطقه آزاد مکانی است برای بیان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده مخاطبان در خصوص موضوعات مختلفی که در زمان های مختلف مطرح می شوند . در این بخش قصد داریم به شیوه ای نو پذیرای نظرات ، پیشنهادات وانتقادات مخاطبان سایت در خصوص مسائل مهم مطرح شده شهرستان لالی باشیم ؛ به این امید که با نگاهی ویژه هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولین ، این قسمت مکانی برای به اشتراک گذاری آرا و اندیشه های همه مردم و دوستداران عمران و آبادانی این شهر در عرصه های گوناگون باشد . نکته مهمی که ذکر آن ضروری به نظر می رسد این است از آن جایی که نظرات مخاطبان در این بخش به منظور سازنده بودن و تاثیراتی که در مسائل مختلف خواهند داشت می بایست در بردارنده انتقاد ، پیشنهاد ، ارائه راهکار ، بیان نقاط ضعف و قوت و امثال آن باشد تا مجوز انتشار در سایت را کسب کند ، از انعکاس و انتشار نظراتی که محتوای آن توهین ، انتقاد ، تهمت ، سخنان کذب و غیر اخلاقی و به طور کلی مسائل نامرتبط با موضوع باشند معذوریم .

به گزارش لالی نیوز در این نوبت از منطقه آزاد فارغ از هر گونه بحث پیرامون مشکلات و مسائل موجود شهرستان قصد داریم از زاویه ای دیگر حس مطالبه گری و کنجکاوی مردم در امور شهرستان را پی گیری کنیم .

لذا در همین راستا از همه مخاطبانی که مایل هستند در این خصوص نظر بدهند تقاضا داریم تا نظرات خود را به صورت مناسبی به رشته ی تحریر در آورده تا علاوه بر استفاده شهروندان از عقاید و آرای عمومی آنها ، متولیان و مسئولین مختلف در عرصه های گوناگون هم با نگاهی مشورتی از نظرات مردمی استفاده ببرند .

سوالی که خواهیم پرسید این است :

 

(( اگر در شهرستان لالی مسئول بودید چه اقداماتی انجام می دادید؟))

 

گفتنی است سوال فوق به صورت کلی مطرح شده و همه مخاطبان محترم می توانند خود را به صورت فرضی در هر مقام و مرتبه و در هر اداره و ارگانی تصور کنند و پس از آن کارهایی که انجام خواهند داد را در قسمت نظرات نوشته تا مورد بازدید عموم قرار گیرد .

 




برچسب ها : ,


دلسوز ۱۳۹۴/۳/۹
1 - اگر بجای فرماندار بودم اول تکلیف این شورا را مشخص میکردم . 2 - اگر جای شورا بودم استعفا میدادم .
مسول ۱۳۹۴/۳/۱۰
اکر جای دلسوز بودم اول دنبال علت میکشتم نه معلول
با سلام خدمت کلیه مخاطبان این پایگاه خبری تحلیلی و مدیریت محترم سایت..... بنظر من ما نباید خودمون رو جای مسئولین شهر گذاشت بلکه مسولین باید خودشون رو جای شهدای بگزارن که براچی شهید شدن.و و با چه عشقی نسبت به ملت و خدا و احساس مسولیت که داشتن رفتن شهید شدن.... من خودم رو نمیتونم جای مسولین شهر بزارم چون متاسفانه بعضی از مسولین شهر وقتی میری به اداره مربوطه انگاری این صندلی که نشستن صندلی که میخان به مردم حکومت کنن...من آگه جای مسولین بودم اول طرز برخورد با ارباب رجوع رو یاد میگرفتم... شما مسولین شهر که الحمدالله دردی از مردم رو دوا نمیکنید لااقل طرز برخورد با ارباب رجوع درست باشه.... و در آخر من آگه جای شورای محترم شهر بودم همین قیر باشی که داخل خیابون ها انجام دادن رو و به حال خودشون رها کردن کسی هم پاسخگو نیست بخاطر عدم کفایت در توانایی اداره شهرداری شهر استفاء میدادم....از شما مدیریت محترم و رسانه آزاد خواهش مند هستم نظر اینجانب را به اشتراک گذاشته چون تنها رسانه ای هست که قدرت انتقاد سازنده رو به مخاطبان و همشهریان داده... با تشکر
ققنوس ۱۳۹۴/۳/۱۰
با سلام با توجه به جو موجود در ادارات شهر و برخی تعصبات بیجا و زیاده خواهی های بعضی ازافراد کم اطلاع و بی اطلاع،واقعا تصورش هم خیلی سخت است...ولی اگر اینچنین می شد قبل از هرچیز باید کارهای زیر را انجام می دادم: آستانه صبر و تحمل خودم را بالا می بردم...سعی می کردم الگوی نظم و تعهد برای کارکنانم باشم...افراد متعهد و دلسوز و شایسته را از دیگر افراد شناسایی می کردم...افراد بی مسئولیت و بی نظم را شناسایی می کردم و در صورت لزوم پستهای حساس و مهم را به ایشان واگذار نمی کردم...اخلاق حرفه ای و دانش کارمندان را در صورت امکان افزایش می دادم و بر اساس این دانش و مهارتها مسئولیت آنان را مشخص می کردم...رعایت عدالت و عدم تبعیض قومیتی بین کارکنان و همچنین ارباب رجوعان...افزایش انگیزه و ترغیب کارکنان به انجام بهتر امور...استفاده از سیستم پاداش در ازای خلاقیت و نوآوری کارکنان...تعامل و ارتباط موثر و مفید با دیگر ادارات...بروز(آپدیت) بودن و افزایش اطلاعات و دانش کاری...ارتباط زیاد و موثر با مرکز استان و در صورت لزوم با وزارتخانه مربوطه جهت توجه بیشتر آنان به مشکلات شهر...البته این موارد به شرطی قابل اجرا هستند که انتصاب خود بنده نیز بر اساس شایستگی بوده باشد نه وابستگی به حذب یا جناح سیاسی.چون در غیر اینصورت هیچکدام از موارد ذکر شده قابل اجرا نیست و باید فقط به فکر از دست ندادن میزم باشم... در پایان به همه مدیران شایسته شهرستان خداقوت می گویم و به خاطر این خیال پردازی از ایشان عذر خواهی میکنم.
در جواب مسول که نظر دادید علت اینه شهر ما صاحب نداره..... من آگه جای نماینده شهر بودم تکلیف همه ی مسولین رو مشخص میکردم... چندتا سوال میپرسم.... از شهرداری شهر.... اقایان شورای شهر قبول دارم شهرداری مشکل داره بودجه نداره همه ی مشکلات رو هست... ولی تا کی؟؟؟ تا کی باید ادامه پیدا کنه؟؟؟ آگه مسول هستید باید پیگیر باشید مشکلات رو حل کنید... مگه قانون نیوتون هر دوره میرسه مشکلات به دوره دیگه... خوب کدوم شهر میشناسید این چند ماه شهردار نداره...مگه قرار نبود گزارش عملکرد بدید؟؟؟؟؟ چی شد؟؟؟؟
شهروند ۱۳۹۴/۳/۱۱
سلام،اگر برنامه ریزی برای آسفالت نبود چرا قیرپاشی کردید؟ چه مساله ای پشت پرده هست؟در شهرداری و شورا چه میگذرد؟ چرا فرماندار ورود نمیکند ؟
اول اینکه شهرداری لالی چند سال است که بوجود اومده از همان سالی که شهرداری درلالی بوجود اومدبودجه هم بهش تعلق گرفت این بودجه هایی که به لالی داده میشد!چی شدن کجای لالی آباد شد کدوم خیابون لالی آسفالت یا مرمت شد بافت شهرهنوز مثل یه روستا مونده بلوارهادرب و داغونه دیگه از چی بگم که خودتون اگه دقت کنید می بینید ؛ حالا مسئولین جای ماباشندیاماجای مسئولین فرقی نداره مهم اینه که همه دست به دست هم بدن تاشهروآبادکنیم
شهروند ۱۳۹۴/۳/۱۱
چه فایده داره که حالا من بگم اگر جای فلان مسول بودم چکار می کردم اگر مسولین جای مردم بودند چکار می کردند؟ اما من نظرم میگم اول شناسایی درد مردم اسیب شناسی نقاط قوت وضعف وارایه راهکار وداشتن قدرت اجرایی ازهمه مهمتر نباید بترسداگر ترسید نمی تواند کاری بکند البته مردم باید حق خود را که همان توسعه وبیشرفت واجرای عدالت است از مسولین مطالبه بکنند افسوس دیگه مدیر ومسول انقلابی دلسوز وجهادی کم داریم ولی همه مشکل ما ازاینجاه نیست بلکه اصل مشکل به مسولین بالاست .....!
با کلاس ۱۳۹۴/۳/۱۱
با سلام اینقدر مشکل را به گردن دیگران نیندازید مشکل ما مردم هستیم که انتخاب کردیم رای دادیم چندین سال داریم رای میریم و خودمان افراد را انتخاب کردیم پس اگر مسعولی کم کاری میکند مشکل از ماست که همیشه در انتخابمان اشتباه میکنیم و تعصبی رای میدیم الکی مشکل رو به گردن فلان مسئول نیندازیم مشکل انتخاب ماست تمام
خیرخواه ۱۳۹۴/۳/۱۲
مشکلی که در شهر لالی وجود داره عدم رعایت قانون است بی شک توسعه هر شهری تنها باید بر اساس قانون و قانون مداری سنجید که متاسفانه در این شهر خبری از آن نمی باشد نه مسئولین آن را اجرا می کنند و نهئ مردم به آن پایبند هستند حالا که بحث شهرداری است از شهرداری مثال می آورم اگر شهرداری بودجه ندارد چرا حقوق پرسنل دیگر ادارت را پرداخت می کند(کارکنان امور مالیاتی،بخشداری مکزی و حتی و غیره)و یا اگر شهر است چرا از منازل عوارض سالانه نمی گیرد و در قبال آن در شهر هزینه کند و یا چرا باید سکوهای جلوی منازل در بعضی خیابان ها تا نزدیک به 2 متر از خیابان را گرفته است و ...و چراآقای فرماندار که این همه تمایل به ماندن دارد پس از گذشت 6 ماه از نداشتن شهردار در یک شهر اقدام عملی نمی کند واقعادردآور است برای مردم اینه همه حق الناس است ای مسوئلین به خود بیایید به غیر از آخرت همین دنیا هم دار مکافات است شکی در این نیست
محسن ۱۳۹۴/۳/۱۲
اگر مسئول بودم بدون کت میگشتم چون بعضی مسئولان فکر میکنن با همین کت مسئولن ..........
با تشکر از نظرات ققنوس و خیرخواه که واقعا قشنگ بودن... چند سوال از مسئولین میپرسم لطفا پاسخگو باشید. 1.اگر شهرداری مشکل دارد بودجه کافی ندارد امکانات ندارد شهردار ندارد... به قول دوستان چطور پول دارد پول دیگر کارمندان که داخل ادارات دیگه دارن از شهرداری پول میگیرن رو داره بده ولی پول رفتگر های بدبخت و مظلوم شهر رو نمیتونه بده!!!!؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟ جواب؟؟؟؟ 2.اگر شهر دارای مشکل هست مگه نباید ی روزی این مشکلات حل بشه آخه تا کی؟؟؟؟ مگه نباید یروزی تموم بشه این مشکلات ما هم مثل شهرهای اطراف شاهد پیشرفت شهرم باشم....
باز سلام از مدیریت محترم جهاد کشاورزی و فرماندار محترم شهر اگر من بجای شما مسئول بودم نسبت به وظیفه ای که به شما محول شده احساس مسولیت بیشتری داشته ام.... اقایان مسئول شهر لطفا پاسخگو باشید زمین های کشاورزی که چندین سال به حال خود رها شده اند چرا کسی فکری بحال آنها نمیکنید.... آقا ی سوال من هر چند وقت به شهرهای دزفول شوشتر مسجد سلیمان میرم همیشه بعدازمدتی دچار تحولاتی در سطح شهرشان میشوم.... ولی متاسفانه این چندین سال هیچ تغییری از هیچ لحاظ در سطح شهرستان ایجاد نشده.... اقایان مسئول مگر آبیاری زمین های کشاورزی به چه چیزی احتیاج دارد که شما مسولین این چند سال هیچ تلاشی برای به ثمر رساندن آن نمیکنید... هر شهری بجای لالی بود با منبع آب فراوان که اطراف وجود دارد الان بخش کشاورزی شهر جایگاه ویژه ای در بحث اشتغال و از بین رفتن بیکاری بین جوانان داشت.. مطمئنا هر طرحی که شروع بکار میشود مطالعات زیادی در این خصوص بوده است.... زمانی که لوله های کشاورزی در زمین ها انداخته شده حتما برای منبع آب آن نیز بایستی فکری میشد.. نه اینکه بعداز چندین سال هنوز بفکر منبع آب هستید.... باشه قبول داریم مشکلاتی هست ولی بنظر شما نباید حل بشود...1.. 2... 3... سال چند سال باید منتظر حل مشکلات باشیم!؟؟؟؟؟ خوب کی باید حل بشه قضیه آبرسانی زمین ها...؟؟؟
ساده دل ۱۳۹۴/۳/۱۳
اولا مسئولین خوسون چی خوسون بان .ثانیا مسئولین سعی میکنن کانال ارتباطی با رده بالاتر از خودشون بزنن که چند صباحی بیشتر کت مسئولیت توی لالی را بپوشن .شما هم مثل من ساده هستین حل مشکلات کیلو چند بقول جلی پول نداری یاخبر نداری
بعنوان یک مسئول که باید پاسخگو باشم عرض میکنم که پاسخ من همین پاسخ ساده دل هست و بس
باکلاس ۱۳۹۴/۳/۱۳
بازم که دارین خودتونو گول میزنید و خودتونو به اون راه زدید حرفی که من زدم خیلی دردآور بود اما بازم دارین حرف خودتونو میزنید گفتم که مشکل از ما مردمه که اینا رو انتخاب میکنیم همه اینایی که نظر دادن و همه موقع نظر استادن حتما شما رای دادین و اشتباه از ماست دیگه چرا به گردن مسعولین میندازید مشکل شما هستید که انتخاب اشتباه کردید تمام
من اگر بجای مسولین شهر بودم اولین اولویت کاری ام خدمت به مردم شهر بوده است.... مسولین شهر باید بدانن که اگر مردم نبودن شما هم الان جایگاهی نداشته آید... پس میطلبد که با همت و تلاش بیشتر به مسائل و امورات مردم رسیدگی شود... از مدیران محترم شهر من این سوال را دارم؟؟ اگر شما جای این مردم شهر بودید چیکار میکردید؟؟؟؟ شهری که با داشتن سابقه زیاد و تاریخی و مردمان پاک وساده زیست و کم توقع نباید اینجور در ضعف شدید امکانات قرار بگیرند... حق مردم این شهر این نیست... کمبود های شهر از جمله نبود فضای شهری مناسب.. نبود کارخانه یا شرکت جهت اشتغال جوانان شهر... عدم حمایت از جوانان جهت اشتغال زایی... عدم رسیدگی به امورات مردم در بعضی از ادارات... عدم توجه مسئولین به خواسته های مردم.... نبودشهردار بعد از چند ماه و مشکلات شهرداری و شورای شهر... پیگیری نبودن مسولین در بثمر رسیدن طرح آبیاری زمین های کشاورزی شهر بعد از چند سال.. فقط گوشه‌ای از مشکلات شهر هستن... در مقایسه با شهرای اطراف با توجه به پیشرفت چشمگیر شهرها از همه ی لحاظ چه از لحاظ اجتماعی فرهنگی اقتصادی و بروز زمین های اشتغال در این شهرها... متاسفانه شهر ما هنوز هیچ پیشرفتی از هیچ لحاظ صورت نگرفته... فکر کنم تنها پیشرفت این شهر قیل پاشی معابر و خیابان های شهر بوده است بعد از چند سال که به حال خودشون رها شدند خیابان ها که اگر قیل پاشی نمیشد بهتر بود... یا تنها بیمارستان شهر که تعجب میکنم از مسولین شبکه بهداشت واقعا خبر نداشته آید کولرها بیمارستان نیاز به تعمیر و سرویس دارند که بیمارها اینجور اذیت نشوند... لااقل قبل از عید بفکر این تعمیرات بود آید که الان داخل این گرما با اینجور مشکلات مواجه نشیم... چند روز پیش تو بیمارستان دزفول بود ام با پرسنل صحبت میکردم تعجب میکردن از بیمارستان ما..میگفتن حق مردم لالی این نیست...خوب چرا یکی از مسولین شهر جواب گوی این مشکلات نیست.. نباید این مشکلات حل بشوند...!؟؟ تا کی؟؟مگه شما مسولین این شهر نیستید؟؟چه فرقی میکنید با مسولین شهرهای اطراف؟؟؟. شاید شما مثل اونا دغدغه مردم رو نداشته باشید....
اول اینکه خودت هم جزءهمین مردم هستی ثانیا"اگر تو جای یکی از مسئولین بودی شاید مثل الان فکرنمی کردی
با سلام من اگر جای فرماندار شهرستان بودم از کار خودم استعفا میدادم چون واقعا شهری که دوتا اداره مثل شهرداری و سازمان برق اونجوری بجون هم افتاده بودن دوتا اداره ی ی شهرستان که فکر کنم تو دنیا همچین کاری تا الان صورت نگرفته بود... بنظر من نشانه ضعف مدیریت شهری بوده... دیگه همین دعوا دو تا اداره باید بفهمیم ما مردم اوضاع شهرمون تا کجا وخیم هست.... بنظرم هم هرچه حرف بزنیم فایده نداره.. کسی گوشش به حرف ما قشر مستضعف نیست... با تشکر فراوان از این سایت خبری که واقعا دلسوزانه در جهت رفع مشکلات شهری قدم بر میدارد... ولی با این حال فهمیدم باز مسولین شهر برای تنها سایت خبری شهرستان مشکلاتی ایجاد کرده اند... اقایان مسولین حرف حق زدن جواب ندارد... شما با حرف حق مشکل دارید....
پییییییییه بقران ایر مو جا این مسئول ها بیم تا حالا هزار بار استعفا ادام.... یعنی ببین مردم چطور دارن درد و دل اکنن... گناه دارن ولله.... چقدر پوست ری دارن این مسئولا شهر ایما.... خو راست اگون سیچه همین زمین ها کشاورزی آبیاری نیکنین؟؟؟؟؟؟ پییییییییه دی بهسته
شهروند ۱۳۹۴/۳/۱۹
خدمت همه دوستان بگم که حرفای شما متین,ولی کو گوش شنوا... من نمیدونم خودم جای کدوم.بذارم چون هر کدوم دردی تو دل مردم گذاشته... ولی بذار از درد خودم و شاید دیگران بگم... من اگه جای رییس دانشگاه پیامنور بودم به پرسنل تکریم ارباب رجوع رو یاداوری میکردم چون نقش تربیتی دانشگاه بیشتر از اموزشی اون هست, واینکه این دانشجو ها اگه قسمت بشه مسؤلین اینده هستن و الگوی.رفتاری رو از پرسنل و اساتید دانشگاه میگیرن و دیگه اینکه کسانی که.صلاحیت علمی رو ندارن به کار نمیگرفتم چه بسا این شهر لیسانس و فوق و....زیاد داره که شما ندیدین و نخواستین که.ببینین و حق نا حق شد...کسانی که صلاحیت دارن بیکارن و دیگری بر صندلی البته.ارگان های دیگه هم.وضعیت بهتر از این نیست,
با سلام خدمت خوانندگان این مجله خبری شهرمان.گفتنی ها را دوستان گفته اند و بنظر من هرچه باز من حرف بزنم فایده ندارد چون اگر واقعا کسی به فکر مردم محروم و مستعضف این شهر بود تا الان وضعیت این شهر به اینجا نمیکشید...یک سوال از مسعولین شهر دارم ما نمیخاهد جای شما باشیم شما جای ما باشید و لمس کنید درد مردم رو...واقعا مردم خوب اشاره کردند مگر آبیاری زمینهای کشاورزی و حاصلخیز چند سال است که به حال خود رها شده اند و هر سال بدتر از سال دیگه.. پیشه ی مسعئول هم بری این درد رو بگی میگن مملکت تحریم...چه ربطی داره به ابیاری زمینها دیگه مردم قضاوت کنند....من مطمعن هستم اگه کشاورزی داخل شهرمون رونق پیدا کنه خیلی از مشکلات بیکاری جوانان شهر حل میشه و بچه های شهرمان مجبور نیستن برا کسب در آمد به استان ها و شهرهای دیگه برن که متاسفانه دیگه جدیدا مردن اونا رو به شهر میارن...خلاصه شمت مسعولین خودتون رو بجای این مردم بزارید....بحق امام علی ع که عدالت سرلوحه کارش بود و به بیت المال حساس بود در مثل مسعولین لالی که از وسایل دولتی و ماشینهای دولتی برا منافع شخصی خودشون استفاده میکنن ,حق مردم بدبخت و مستعضف از مسولین کم کار شهرستان گرفته بشه.....و در اخر هم دییییییییییییییییییییییییییییییییه بهستونننننننننههه هرچه کم کاری کردین مسسسسسسسسسسسسسسسوایییییییییین...
بقران ایما مردم لالی بدبختیم..... هر سال ایما بدتر زه سالها دیگه... شهر شده فقط جای آدمهایی که فکر مردم نیستن.. آخه مشکلات این شهر کی باید حل بشه؟؟ 1. 2.3. 10 سال؟؟ چند سال؟؟ مقصر خودمون هستیم.... برا خودمون و شهرمون ارزش قائل نمیشیم... من کاری به نماینده شهر ندارم کیه یا قبلا کی بوده ولی این وسط فقط قشر مستضعف بدبخت شهر دارن ضربه میخورن... دینه مردم ای شهر به نا هر مسئولی که بفکر منفعت خودش و بفکر بدبختی این شهر نیست
فرشید ۱۳۹۴/۳/۲۷
بنام خدا اگر من اولین کاری که میکردم نظرخواهی از دانش اموزان وگرفتن طرحهای انها برای بهتر اداره کردن منطقهام بود دوم استفاده از انها برای انجام طرحها سوم استفاده از نیروهای بسیج بصورت تشکیلاتی برای اباد کردن منطقه چهارم انجام نهضت درختکاری توسط مردم بطوری که هردرخت بنام ان شخص ونصب تابلو باشدو...
یک شهروند ۱۳۹۴/۳/۲۹
سالهاست همه این حرفها رو میزنن ولی شاهد بودیم که هیچ تاثیری نداره و به قول دوستمون هی کر لالی خو هنی همو لالیه!!! به نظر من شخصی مثل دکتر جلیلی که با رده بالاهای کشور در ارتباطه باید فکری به حال شهر کنه.کار آفرینی و ایجاد شغل برای جوانان بهترین گزینه است.وای به حال جامعه ای که جوانانش از بیکاری در انزوا باشن...
با عرض تبریک به مناسبت ماه رمضان... من اگر جای مسولین این شهر بودم یکار اساسی تو این ماه خدا انجام میدادم بجای جمع شدن یجا و دادن افطاری های میلیونی به کار کنان خود... میرفتم چندتا سبد غذایی میگرفتم میدادم دست مردم نیازمند و یتیم.. خواهشا مسولین دست بردارند از این جور افطاری دادن ها....
مستقل سياسي ۱۳۹۴/۴/۵
اگرمسول بودم آن کاري ميکردم ک درروستاي بنه سرخي انجام گرفت،١_آسفالت وبهسازي هشتاددرصدي روستا٢_دفع زباله بصورت اتوماتيک مثله شهر٣_تامين مالي مسجد وکمک ب مدرسه دبستان۴_گازرساني ب همه روستاي بنه سرخي۵_تامين روشنايي معابرروستا۶_پيگيري فضاي سبزونهايت اجراتاپايان سال٧_مصوب کردن ۴٠٠ميليون تومان براي بودجه جديدوتکميل بهسازي کامل روستا٨_تعميرخيابان هايي ک اداره گازحفاري انجام داد٩_پيگيري خانه بهداشت دربنه سرخي١٠_اتحادوهمدلي کامل بين اهالي روستاباجمعيت ١۴٠٠نفري ومهاجرپذير.وسلامتي شماکارکارکاربراي خودم ومردم انجام داديم ورضاي خدامهم ست
بی غرض ۱۳۹۴/۴/۱۳
اولین کاری که می کردم مسیولین غیر بومی را عوض می کردم و مسیول بومی جایگزیت می کردم اگر این شهر از لحاظ اقتصادی فقیر است ولی از نظر سواد جوانان مستعدی دارد که می توانند یک استان را اداره کنند،یک فرد غیر بومی از نیازهای ضروری شهر لالی چه میدانند؟ از نیروهای آن اداره چه اطلاعی دارد، بعضی از مسیولین از طریق رابطه به پست و منصب رسیدند که واقعا جای تآمل و تأسف دارد
اگر مسئولیتی در هر جایی به من میدادند اول با کارمندان خودم آشنا میشدم به وضعیت آنها از هر نظر رسیدگی می کردم با کارمندانم دوست میشدم ولی نه صمیمی و خودمانی به مشکلاتشان توجه می کردم و از هر نظر اول کارمندانم را تامین می کردم سپس از آنها در انجام مسئو لیت های محوله به من کمک می گرفتم ....در توسعه پایدار یادمان نرود اولین مرحله توسعه انسانی و اهمیت به عوامل انسانی است
فرهنگی ۱۳۹۴/۴/۱۵
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای خراسانی جهت راه اندازی و سرپا نگهداشتن سایت لالی نیوز علیرغم مشکلات زیادی که دارد لطفا اگه میشه در مورد آموزش و پرورش هم مکانی رو در نظر بگیرید که فرهنگیان عزیزهم بتونن در مورد مسائل آموزش و پرورش که زیر بنای همه ی مسایل شهرستان است نظر بدهند. شما عزیزان هم لطف کنید به جای این همه نقد از شهر داری از بقیه ی ادارات هم نقد کنید. شما عزیزان به جای این همه نقد از شهرداری آیا از خودتون پرسیدید که مسئولین بقیه ی ادارات با حقوق فرض بر 3 میلیونی این همه خانه و ماشین و زمین و ..... رو بعد از بازنشستگی از کجا آوردند یا فلان کارمند از چه طریقی جذب فلان اداره شده است؟( متاسفانه علیرغم اینکه همه می دانند ولی کسی اعتراض نمی کند ) به جای این همه نقد از شهرداری ، همه ی شهروندان عزیز باید از مسئولین به صورت شفاف بخواهند و در این را حتی کمکشون کنند خواه کمک مالی باشه خواه کمک انسانی ولی متاسفانه به قول دوستی از ماست که بر ماست
دوستی گفت اگر جای فرماندار بود شورا را عوض می کرد ولی دوست من هر کسی هم که شورا باشد یا شهردار با این همه بدهی دوره های قبل و کمبود اعتبارات هر کسی هم که بیاید وضع به همین منوال خواهد بود . وقتی اعتبار نباشد ، وقتی پول نباشد و وقتی شهرداری بدهی کلان داشته باشد شایسته ترین فرد هم که بیاید مطمئن باشید که شهردار شود یا شورا هیچ مشکلی از شهر رفع نمی شود. دوست عزیز شما به جای شهردار ، وقتی پول یا اعتباری نداری می خواهی چکار کنی که بقیه نکردن؟؟؟؟ در ضمن از همه ی دوستان عزیز در شهرستان لالی خواهشمندم به جای این همه نقد بیایید از طریق همین سایت پیشنهادات عملی و واقع بینانه ی خود را جهت بهبود عملکرد فلان اداره ارائه دهید تا مسئولین بتوانند بهتر عمل کنند.
شهروند ۱۳۹۴/۴/۲۲
اگر مسئول بودم این تک و توک درختی که توی لالی است که انگار سرکچل است هردقیقه کوتاه نمی کردم حداقل یه سایه داشتن کسی به سایه شون می نشست .
دلواپس شهر ۱۳۹۴/۴/۲۸
با عرض سلام و خسته نباشی خدمت تک تک مسئولین خوب و زحمت کش و مدیریت محترم لالی نیوز بابت طرح سوالات اینچنینی تاشاید تلنگری باشد بر مسئولین خفته... 1)بعید میدونم من مسئول بشم چون پارتی ندارم 2)بعید میدونم مسئول بشم چون من با سوادم...!!!! 3)بعید میدونم مسئول بشم چون من وجدان کاری دارم و دلم برای شهرم می سوزد ........................ اگر من مسئولی بودم که این قدرت رو داشتم تمام مسئولین و مدیران بی کفایت رو بر کنار می کردم و از جوانان تحصیل کرده و با انرژی شهر خودمان برای تمام پست ها استفاده می کردم من الله توفیق
لالی نشین ۱۳۹۴/۵/۶
جناب آقای مردی از جنس مردم ، بنظرت هفت میلیاردی که طی این دو سال به حساب شهرداری اومده عدد کمیه؟ بنظرم اطلاعاتت پایینه. اگه باور نداری برو بررسی کن.
شهروند لالی ۱۳۹۴/۶/۹
باسلام خدمت همشهریان عزیز شهرلالی به خاطر موقعیت جغرافیائی وآب وهوائی که داره هیچ وقت نتونسته گزینه مورد نظرسرمایه گذاران بخش خصوصی ویا دولتی باشه،به علت بعدمسافت با مرکزاستان وصعب العبور بودن جاده ها همیشه جزء گزینه های خط خورده بوده این تنها دلیل برای عدم پیشرفت شهر نیست،مشکلات قومیتی،ونخواستن خود مردم نبود مدیریت درست در راس شهر ونداشتن مدیران سالم ودلسوز وپیگیر.... من به عنوان یک شهروند دلم برای شهرم میسوزد چون کسی نه به داد ما رسیده ونه میرسد باید برای آبادی شهرمان خودمان تلاش کنیم،
زرد ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
با سلام خدمت همشهریان عزیز هیچکس نمیتونه جای کسی باشه و بعد سخنرانی کنه کنه بگه چیکار میکنم و... شایدم بگین فلان کار رو انجام میدم اون کارو انجام میدم و... ولی هر هرکاری ک آدم میخواد انجام بده الکی انجام نمیشه و هرکسی هم شعار میده مطمئن باشین میخواد و سعی میکنه که اونکار رو انجام بده چون قول داده به مردم و وا اینکه در خلوت خودش به خودش قول داده که کارها و فکرهایی که تو سرش هستن رو میخواد میخواد و باید انجام انجام بده و نمیتونیم خودمون رو جای مسیولین بذاریم ولی اگه من مسئول بودم شرایط رو برای سرمایه گذار فراهم میکردم که بیاد تو لالی سرمایه گذاری کنه چون دیگه دولت همه چی رو واگذار کرده به بخش خصوصی و لالی یک شهر بن بستیه کسی هم که میخواد میلیاردها پول بیاره توی شهر ما سرمایه گذاری کنه همینجوری ک نمیاد توی یه یه شهری که بن بسته و امنیت برای سرمایه گذاری خودش نمیبینه و حتما میترسن این کار رو انجام بدن ولی مهمترین مسئله اینه که باید شرایط ورود سرمایه گذار رو به شهرمون فراهم کنن مسئولین و بعدش باید لالی رو از بن بستی در بیارن کسی که مسئوله و ما اونو مسئول کردیم و رای دادیم که مهمترین این کار محور ارتباطی لالی به الیگودرزه که ان شاالله هر چه زودتر اقدام کنن و سومین مسئله آب کشاورزی هستش که زیاد کار نداره بخوان وصلش کنن به امید اینکه روزی برسه توی لالی بجز سه طایفه اسیوند و بابادی و بهداروند علاوه بر دیگر اقوام بختیاری بقیه اقشار ایرانی بیان و توی لالی زندگی کنن و سرمایه گذاری کنن که بعد از اینکارها مطمینا هزاران شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد میشه البته این کارها نیاز به زمانهای زیادی داره ولی غیرممکن نیست باتشکر از مدیر سایت
نظر شما :
مدیریت سایت از درج نظرات کذب و یا با سلیقه های شخصی افراد معذور می باشد.
نام :  
پست الکترونیکی :  
نظر شما :