کد مطلب: 1955
|
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان ساعت 14:12
|
|
بانک ها و میزان رضایتمندی مردم از آنها در لالی
لالی نیوز:منطقه آزاد مکانی است برای بیان نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده مخاطبان در خصوص موضوعات مختلفی که در زمان های مختلف مطرح می شوند . در این بخش قصد داریم به شیوه ای نو پذیرای نظرات ، پیشنهادات وانتقادات مخاطبان سایت در خصوص مسائل مهم مطرح شده شهرستان لالی باشیم ؛ به این امید که با نگاهی ویژه هم از سوی مردم و هم از سوی مسئولین ، این قسمت مکانی برای به اشتراک گذاری آرا و اندیشه های همه مردم و دوستداران عمران و آبادانی این شهر در عرصه های گوناگون باشد . نکته مهمی که ذکر آن ضروری به نظر می رسد این است از آن جایی که نظرات مخاطبان در این بخش به منظور سازنده بودن و تاثیراتی که در مسائل مختلف خواهند داشت می بایست در بردارنده انتقاد ، پیشنهاد ، ارائه راهکار ، بیان نقاط ضعف و قوت و امثال آن باشد تا مجوز انتشار در سایت را کسب کند ، از انعکاس و انتشار نظراتی که محتوای آن توهین ، انتقاد ، تهمت ، سخنان کذب و غیر اخلاقی و به طور کلی مسائل نامرتبط با موضوع باشند معذوریم .
به گزارش لالی نیوز بانک ها همواره یکی از مهم ترین نهادها در ارائه خدمات به شهروندان در سراسر دنیا محسوب می شوند به طوری که هر بانکی که بتواند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهد توفیق بیشتری در جذب سرمایه های مردم کسب خوهد کرد .
نکاتی از جمله مشتری مداری و رعایت مواردی که به حقوق شهروندان احترام می گذارد همواره از جمله نکاتی بوده که می بایست در همه بانک ها در تماس با مردم مراعات شوند .
در همین خصوص و بنا بر تماس های مردمی در اعتراض به مشکلات موجود در ارائه خدمات از سوی بانک های شهرستان لالی منطقه آزاد این نوبت را اختصاص داده ایم به میزان رضایت مندی شهروندان شهرمان از عملکرد بانک ها و کارمندان آن ها تا مگر بستر و محملی برای بروز مسائل و موضوعات مربوط به بانک ها از سوی مردم ایجاد کرده باشیم .
